Rabu, 5 Ogos 2009

jangan buang bayi wahai perempuan...

kenapa manusia rela membuang bayi yang baru dilahirkan...tergamak sungguh...
seperti yang belaku di sekolah di gurun dan juga di kuantan(dibuang di sungai & dimakan biawak)...siapakah binatang barua yang menyamar sebagai manusia ini,selepas beseronok bagaikan khinzir hitam mengawan...bile mengandung anak dibuang takut mendapat malu.ko ingat ni anak kucing ker....tiada balas kasian ...
Geram gila ...aku nengok haiwan mcm ba alf ba ya pun sayangkan anak,tapi depa haiwan b'topeng manusia ni..tanpa segan silu je buang anak..kat mangkuk tandas,sungai,tempat sampah...boleh saja asalkan tidak dapat malu.

nak salah kan siapa...aku salahkan mak bapak first..why....sebab mak bapak lah yang mencorakkan kehidupan anak sejak lahir lagi...anak bak kain putih suci lagi bersih,mak bapak yg mencorakkan nya sama ada menjadi baik mahupun jahat..... bak kata hadis “Setiap anak dilahirkan dalam keadaan fitrah (suci bersih), maka ibu bapalah yang bertanggungjawab sama ada menjadikannya Yahudi, Majusi atau Nasrani,” (Riwayat Muslim).

aku lihat di tempat aku ni,kat kampung secret....
mak bapak mengajar anak masuk neraka....bagi anak perempuan keluar dengan laki,x diajar sembahyang,anak pakai seksi pun x tak di marah...hai dunia-dunia.

Tiada ulasan: