Selasa, 24 Mac 2009

aku pilih yang halal sahaja...



aku baru join HPA-malaysia
salahsatu syarikat yang mengeluarkan produk yang halal dan suci..
ini adalah kesederan yang timbul dari benak pikiran aku ini minggu lepas,bahawa hati yang bersih datang dari makanan yang suci dan bersih(halal) ....disamping itu ingin membantu dan memantapkan ekonomi malaysia amnya kaum Muslim.
start right now
-aku mahu mengantikan semua produk harian aku dengan produk yg terjamin halal.
-mahu membantu ekonomi kaum muslim
-membetulkan minda bahawa produk kita sama saje dengan produk luar
marilah kita sama-sama memantapkan ekonomi bumiputra dan pastikan sumber makanan kita adalah halal toyibah....wasalam

1 ulasan:

xali alonso berkata...

aku pon rase cm nk masuk HPA tu. huhuhu.... bile lg nk berubah ye x? hehehehe.......
errrr!!!!! bile nk tambah ahli keluarge?