Ahad, 21 Disember 2008

Aku dan The Day the Earth Stood Still

semalam aku pergi nengok wayang kat tgv,jusco kat bandar baru perda...kita orang menonton filem The Day the Earth Stood Still yang dilakonkan oleh keanu reaves.ok lajugak filam tu,cuma kurang adegan2 yang lasak.ia lebih menekan aspek tingkah laku dan juga sifat kerakusan manusia...aku kurang berminat cerita macam ni....
aku nengok pun pasal keanu reaves belakon.he was my feveret actor.
aku nengok bersama my wife.indicator ke-best-an filem ni adalah wife aku.dia tidur sepanjang masa dari start cerita till the ending.dalam bunyi bising pun bleh tido apalah....
sebab filem ni simpel dan banyak cakap sgt,ia mengaktifkan aura kebosanan aku.sehingga aku terbeli cermin mata hitam bagi memulihkan tahap aura itu...melayang rm138...
anyway selamat lah menontok cerita ni...buy2

1 ulasan:

Antarmelog berkata...

Cerita ni 100% tak best ..sbb tak der isi....