Khamis, 13 November 2008

long-long time ago....

huhu...tiba-tiba teringat mase zaman sekolah menengah...apa la dah jadi pada sume kawan aku....what hapen pada si pembuli esmajuan,erwan,mamat,zain,zulham n ramai lagi.zulham aku tahu sudah berkahwn dengan rakan kelas aku rita.yes my friend bahar,izam,zainal,aziz,hasraf,bendul,nizam,ijul,azhar what hapen 2 yuo all.sume dah lost contact since 10 years ago....what hapen dgn hafizi yang kene sakit mentel mase ambik spm.acer a u working now,last time jumpe dia,baru abis study kat uitm....
to Kak zuhana,linda,ann,en wan,en.os,en.ali,hisam.u all byk menambah pengalaman aku...tq 2 u all-(agro peladang).
Emon slalu gua jumpe,zain-mcmmane bisnes buku,abe serumah,amir-ko kat paris ke?sham-how are u,ley-camne kerja ngan tV9,chai-tiada perubahan,zaki-great teacher,mar-my lovely(dulu kini and selamanye),mala-see u at ayer hitam and many more lah-(ex upm friend...)
ps:-
kelmarin attend meting kat putra jaya,tak sangka terjumpe my old friend.what a small world.1 setongah tahun join jbtan ,x tau pulak dia keja dalam jabatan yg sama ngan aku....
to all my friend dari 1ek2,2ek2,3ek2,4st3,5st3,matrik KC,agro peladang,UPM-bsbi.
i want know ur story....

1 ulasan:

xali alonso berkata...

aku muncul.... huhuhu.... ex-kc. heheheehe.....